keskiviikko 31. lokakuuta 2007

Laukkuasiaa

Tein löydön kirpparilta vastikään. Olin etsinyt jo pitemmän aikaa jotain kivaa isompaa nahkalaukkua, ja nyt se viimein käveli vastaan. Jee! Tykkään tästä laukusta todella paljon. Se ei ole ihan tavanomainen, ja sopii siten mun räiskähtelevään persoonaan hyvin (vrt. ilotulitteet). Hintaa tällä oli 5 euroa.

Nyt tässä samalla ajattelinkin siis kertoa hieman muista käytetyistä laukuistani. Nämä ovat siis tällä kertaa lempparilistalleni päässeet, niitä on toki lisää... Erään nimeltämainitsemattoman mieshenkilön (siis huom. ei Tuomaan!) mielestä minulla on liikaa laukkuja (ja kenkiä), mutta sellainen on nyt kyllä ihan pötypuhetta! Liikaa laukkuja?! Näähän on kaunottaria!

Vasemmalla rakkaat kotoa löytämäni laukut. Värikkään olen itse tehnyt ala-asteen käsityön tunnilla. Toiselle puolelle olen taiteillut nimikirjaimeni kangastussilla.. Jep. Sisällä olevaan taskuun olen piirtänyt pilviä ja auringon tai jotain. Taiteelliset lahjani taisivat olla hukassa sinä päivänä kun laukkuja koristeltiin... Laukku on valitettavasti rikki (toisesta puukahvasta puuttuu sellanen pikku nippelinappeli, joten se ei pysy oikein tangolla tee nimimerkki en osaa selittää), joten en ole päässyt sitä käyttämään hetkeen.

Toinen laukuista on äitini vanha, joten sillä on erityistä tunnearvoa.

Oikealla pieni näyte pikkulaukuistani. Kaikki ovat kirppareilta ostettuja. Pinkissä on peili läpän takana! Se ja valkoinen ovat Joensuusta Valintakirppikseltä, hintaa taisi olla jotain 7 euroa kipale. Ostin nämä muistaakseni samalla kertaa. Kultainen on Helsingistä joltain pikkukirpparilta, taisi olla jossain Ison Roobertinkadun tietämillä. Ostettu btw Tuomaan kanssa!

Ja sitten vimppana vielä kesällä Kanadasta joltain Ottawan kirpparilta ostettu. Maksoin 25 dollaria, mutta laukku oli monivärisyydessään niin ihastuttava, että päätin sen tuon rahamäärän arvoiseksi. Vihreää, keltaista, punaista ja sinistä! Sopii kaiken kanssa nimimerkillä täti monika!

Ja kyllä. Otin kuvat keittiön pöytätasolla loisteputken valossa. Tämä pimeys ei paljoa anna armoa. Mahdolliset etelänmatkat otetaan vastaan.

P.S. Myös sinulta Tuomas.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Aivan mahdottoman upea tuo laukku! (ilotulitteet:D) Mulle samanlainen kiitos :D

Anonyymi kirjoitti...

Tahtoo laukkuja!