torstai 4. kesäkuuta 2009

Hellemekosta ei tietoakaan

Moi! Näin kun Suomen suvi näyttää parastaan on hyvä minunkin kirmata sisätiloihin ja kirjoittaa sananen tai toinen tähän blogi-juttuseen! Voisin selitellä ummet ja lammet kiireestä ja muusta mutta jätettäköön se sikseen ja siirrytään suoraan siihen, mikä arvon lukijoita eniten kiinnostaa... eli mitä mulla on päällä, paljonko se makso ja millon oikein aion leikata tukkani...

Näistä kuvista voi silmiä siristämällä ja katsetta kohdistamalla huomata että minulla on ylläni vaate jos toinenkin. Paitana komeilevat Kanadasta ostettu perustrikoo sekä H&M neuletoppi (5 € alennusrekistä) ja vieläpä ihan sulassa sovussa. Housutkin on, ja ne hieman näkyvät pilkottavan eli kyseessä on KappAhlin musta-harmaa-valko-puna-ruudulliset kapealahkeisen pöksyt (5 € !). Korviini olen ripustanut puolestaan maatuska-aiheiset korvakorut, jotka ovat Pietarin tuliaisia itselleni Maaliskuulta. Ostin niitä kolmet kun olivat melko hyvän hintaisia!

Viimeaikoina vierailuni kirppiksille on harmittavasti vähentyneet. Syytän tästä sitä että Kontti muutti "kauas" ja sitä että olen ollut kesätöissä jo reilun kuukauden eikä minulla ole siis viikolla aikaa lorvia pitkin kaupunkia. Ehkäpä tämän voisi kuitenkin korjata ensi viikonloppuna jos sää sallii polkupyöräilyn!

Mutta! Siirrytäänpä hiusprojektiini! Minulla on tällä hetkellä tällainen kerrostettu kutri, joka on periaatteessa ihan ok mutta ei ollenkaan sellainen hiusmalli mitä itse haluaisin itselleni. Siispä kampaamoaika on haaveissa ja ehkäpä jo huomenna varattuna (=palkkapäivä)?! Haluaisin itselleni sellaisen graafisen polkkatukan. Huom! Siihen olen tähdännyt jo kahdella edellisellä kampaamokäynnillä mutta aina siinä käy niin, että "mäpä kerrostan tätä sun tukkaa vähän". Ja mä aina unohdan vastaväitteet yhyy!

P.s. Mulla ja mun kavereilla on puutarhapalsta ja kastelen tuossa mun taimia, jotka on muuten tuettu drinkkitikuilla.

Ei kommentteja: