perjantai 28. marraskuuta 2008

KKK (koiraa karvoihin katsominen)

Monilla ihmisillä on hiukset päässään. Myös itse kuulun tähän joukkoon. Kerran elämäni aikana minulla on ollut pitkät hiukset, ne olivat myös hyvin tummat ja siihen se hiuksien kasvattaminen sitten loppuikin. Halusin näet yllättäen palata vaaleampaan hiusten sävyyn ja helpoin keino saavuttaa tämä lopputulos oli leikata hiukset. Olin myös alkanut jossain vaiheessa itse säveltämään kuontaloa gillette mach 3- terälläni ja homma kai vähän riistäytyi käsistä...

Nyt, pitkän odottelun jälkeen olen saanut motivoitua itseni kasvattamaan hiuksia. Innoitusta tähän olen saanut parturi-kampaajilta, jotka joka kerta leikatessaan hiuksiani päivittelevät, miten paksut hiukset minulla on ja kuinka heillä taas ohuet lirut. On kuulemma epäreilua, että minulla, lyhythiuksisella miehellä on vieläpä nopea hiusten kasvu tuuhean karvan lisäksi. Siispä hiukset kasvakoot. T: nimimerkki Tähkäpää.

Ei kommentteja: